Maaddiiie

Alla inlägg den 16 april 2013

Av maaddiiie - 16 april 2013 10:51

God morgon. Vilken natt jag har haft, har vaknat flera gånger och haft ont och har försökt och inte ligga på rygg men det är ju inte direkt det enklaste.
Var ju till vårdcentralen igår och läkarn konstaterade ganska så snabbt att det är nog en spricka i ett revben , men att det även kan vara en sträckning men det märker jag efter 1 vecka , ha jag fortfarande ont är det en spricka . Sen sa han även att om det är en spricka så kommer jag ha mer ont denna veckan och det är ju det jag börjar få nu.
Så nu är man sjukskriven 1 vecka och så får jag gå efter det sen, har det inte gått över på denna veckan får jag bli hemma 1 vecka till.
Känns lite jobbigt faktiskt och behöva gå hemma så länge och mista pengar..


/ maaddiiie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards