Maaddiiie

Alla inlägg under september 2012

Av maaddiiie - 23 september 2012 14:33

Det ska bli så skönt och åka bort till helgen , jag bara längtar sååå mycket ! Känner att jag behöver komma bort lite koppla bort allt runt omkring mig och bara vara.
Idag är det en sån dag så att jag irriterar mig på allt, varenda lite sak, hur folk pratar och resonerar om saker och ting hur folk klär sig och beter sig . Jag vet att det igentligen är världens barnsligaste sak och irritera sig över. Men idag FÅR jag vara sån. Jag orkar bara inte med det .
Ska bli skönt och åka "hem" och få träffa svärföräldrarna och älsklingen och bara njuta. Bara vara och slippa allt tjat hit och dit.

På tisdag ska Ozzy till veterinären också så får se vad dom säger han har fått utslag vid buken och lite smått överallt och så kliar det på han, så får hoppas att de inte är något allvarligt .
Sen ska jag fråga Anna om hon kan klippa rätt luggen lite :) eftersom mitt hår växer som ogräs så är de dags igen.

// Maaddiiie

Av maaddiiie - 21 september 2012 17:19

Fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra , men tror att de kanske kan bli en väääääldigt lång promenad lite senare, känner att jag behöver komma ut lite och röra på mig .. 
Sitter och tittar på en massa gamla bilder och jag kan inte göra något annat än och le när jag ser alla underbara kort på den älskade. Sen när man tänker tillbaka hur det var förr , vilka man umgicks med, vad man gjorde och så. Jag ångrar ingenting från den tiden om jag ska vara ärlig, för hade jag inte gjort allt som jag gjorde då så skulle jag inte vara den jag är idag. Och jag har lärt mig av min misstag och insett att det finns så mycket mer att få bara man är villig att ta den rätta vägen , bara man vågar följa sitt hjärta och göra vad som känns rätt just då. 

Man måste ta en dag i taget och se vad som sker , man kan inte planera flera år/dagar framåt för går det inte som man vill så blir man bara besviken. 

Nej lev i nuet och ta dagen som den kommer och njut av det du har just nu!



Nu ska jag plocka undan lite och sen som sagt tar jag dagen som den kommer, det märks vad som sker   


//Maaddiiie


Som en våg in mot hamn, viskar jag tyst ditt namn.

Ingen kan väl önska mer, när du ömt emot mig ler.

Du vill ha jag vill ge,


Av maaddiiie - 17 september 2012 12:06

Som vanligt blir det ett uppehåll i mitt bloggande ibland men ibland har man helt enkelt tappat "stinget " . Nu för tiden så gör jag inte så mycket inte ens jobbar eftersom det är dåligt med jobb . Går mest hemma på dagarna och sen händer det inte så mycket mer.

Idag är det 4 år och 2 månader med min snutt! Och jag njuter av varje dag jag får tillsammans med honom. Finns ingen bättre än han.

// Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards