Maaddiiie

Alla inlägg under mars 2012

Av maaddiiie - 8 mars 2012 20:03

Idag, är det en sån dag då jag bara vill gå under jorden! ..skit dag är det..
Läser på facebook,bloggar och i sms..  endel har det så otroligt jävla bra!.. Har sin kärlek nära hos sig, har sitt eget hem, och arbete...
Jag vill också ha det där.. Vill också ha ett eget hem men mina saker ,  Vill också ha de där jobbet och tjäna mina egna pengar betala mina egna räkningar . Jag vill helt enkelt bli "vuxen" på riktigt .. Känner att det är dags nu , ta det stora klivet ut.

Längtar så otroligt mycket efter och kunna komma hem till den man älskar mäst av allt på denna jord varje dag , dela på vardagssysslorna  .  Ha sina egna myskvällar framför tvn , bara rå om varandra.!    Stänga världen utanför och bara vara. Bjuda hem släkt och vänner ..
Jag är så otroligt avunsjuk på dessa människor som har det såhär.. är nästan så jag blir förbannad för jag vill också!
den dagen då det händer mig ska jag ta vara på varenda jävla sekund jag får.


Baby I want you like the roses want the rain
You know I need you,Like a poet needs the pain
I would give anything , My blood my love my life
If you were in these arms tonight

I'd hold you I'd need you
I'd get down on my knees for you And make everything alright
If you were in these arms
I'd love you I'd please you ,I'd tell you that I'd never leave you
And love you till the end of time ,If you were in these arms tonight


// Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards