Maaddiiie

Alla inlägg under november 2012

Av maaddiiie - 28 november 2012 00:43

Det kommer stunder i livet då allting verkligen känns skit, då man måste inse saker och ting och ta tag i det som är jobbig . Jag har insett nu att det kan verkligen vara bra och ta tag i de jobbiga även om det är skit jobbigt.
Va i valet åh kvalet om jag skulle åka in nå mer , och jag ångrar inte en sekund att jag tog mig mod till och åka in. Det känns bättre och bättre för varje gång man åker hit , visst det kommer komma som en chock sen när det händer på riktigt, när det är slut: men då vet jag att jag har hunnit sagt allt jag velat. Och jag vet att det kommer kännas bättre för mig , och att bearbeta allt senare kommer bli lättare.
Jag har hållit mig stark och hållt allt inom mig , tänkt positivt men nu orkar jag inte hålla allt inom mig längre , det är så otroligt skönt och få gråta ut och bara få visa vad man känner.
Livet är hårt, orättvist och man önskade att man kunde hjälpa dom som lider, ge dom all sin styrka och energi , livsglädjen.
Hemska saker drabbar oftast dom som absolut inte är värd de. Personer som levt ett bra liv och inte gjort en fluga förnär , som alltid har funnits där och ställt upp.


Natten spenderas här inne i natt ! Dom som står mig närmast vet vad och vart jag menar .


/ Maaddiiie

Av maaddiiie - 21 november 2012 08:28

3 gånger så jobbigt nu, jobbar helt själv idag och jag känner att de är inte alls bra för mig och göra de :/ jag bara går och tänker åh tänker . Är så nära på och börja gråta för jag vet inte om jag orkar hålla mig stark så länge till. Vill liksom inte ens jobba längre , jag vill helt enkelt ingenting nu för tiden, orken finns inte där. Den har helt försvunnit, och mina tankar går hela tiden till dig dom bara snurrar runt i skallen på mig. Det är så blandade känslor just nu.

Sen blir jag så förbannad på dom som inte bryr sig , som inte åker och hälsar på dig , hur fan tänker dom igentligen ?!?!

Vill ha torsdag nu så jag får träffa mitt hjärta , det är de enda jag vill nu . Den enda jag behöver!

/ Maaddiiie

Av maaddiiie - 18 november 2012 21:01

Det är väl bara och bita ihop antar jag , eller ? Jag försöker och försöker kämpar som en idiot för och hålla mig stark och inte bryta ihop för jag vet att jag måste göra det för och orka med allting .

För och få dom nära att känna sig trygga. Jag försöker och inte säga allt vad jag tycker , försöker vara positiv, försöker visa förstående även om jag igentligen bara skulle vilja säga allting som jag tycker , även ibland bara vilja be folk dra åt helvete för jag har en dålig dag eller för att jag inte fattar hur dom tänker och resonerar, ställa folk mot väggen och försöka få svar.

Men jag måste hålla inne och inte såra någon . Jag måste visa mig stark även om det tar knäcken på mig inombords. Varför kan jag inte svara på, utan jag bara måste .

Jag tittar upp mot stjärnorna och helt plötsligt är jag någonstans långt borta, det känns som jag lever i en fantasi värld där allting bara är på låtsas , alla sjukdomar och skit finns inte utan allting är bara en dröm.

Jag förstår inte riktigt meningen med livet här på jorden? Varför ska man leva ett bra liv och sedan få en massa sjukdomar i slutet och få lida? Jag förstår inte meningen , vart tar man vägen sen, ? Jag önskade att jag hade svaret på den frågan. Och det är jag nog inte ensam om heller om att vilja veta svaret .


/Maaddiiie


Where in the world did the time go?

Av maaddiiie - 1 november 2012 12:31

Ännu en arbetsdag slut, som bara bestod av 3,5 timme mycket skönt . Så nu är jag påväg hen ut till ön igen , ska hälsa på Jennifer på kyrkan först sen bär det nog hemåt.
Hade hoppats på att älsklingen skulle komma i helgen, men så blir det icke ! :( han var tvungen och åka hem och betala räkningar och byta bil. synd om mig. Får helt enkelt klara mig 1 vecka till utan min snutt.
Konstigt igentligen hur fast man kan bli i en bil !? Även om det inte är min bil så gör det ont i mig när jag tänker på att han ska bort, lilla refen ! Underbar bil. Hoppas verkligen att den nya ägaren är rädd om han. Och att Björn blir nöjd sen så klart . Så länge han är nöjd så får väl jag vara nöjd med, han tjänar ju iofs på det i längden då han får en året runt bil och billigare i drift, diesel bil.
Vet det låter jätte konstigt när jag skriver såhär om en bil , men va fan jag är helt kär i bilen. Den är fin, den går bra och är helt underbar och åka i.

/ Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards