Maaddiiie

Alla inlägg under september 2010

Av maaddiiie - 10 september 2010 16:42

jajjemän, och så var det äntligen fredag, har längtat som en tok efter denna dag, få vara ledig ! Skönt ..
Har faktiskt varit duktig denna vecka, vart i skolan varenda dag, hur bra som helst ju!
Prata även med Kristina min syo, och hon sa att jag lär nog bli klar till jul, har bara Svenska A kvar så, läser ju B i allt annat så jag är ju klar. Känns skönt att hon för engångs skull sa att ja kommer bli klar, och hon tyckte även att de gått bra för mig, precis så som jag själv tycker med.    Har ju sköt mig ruskigt bra jämfört med dom andra 3 terminerna. Så jaa jag hoppas att ja kan fortsätta såhär så jag blir klar ..

Hade tänkt mig åh åka till mormor och morfar idag, men det blir nog tyvärr inte så, får se kanske åker dit imorgon istället då.. det märks!
Så jaa idag har jag inte en aning om vad jag ska hitta på, finns inte så mycke och göra heller.. inte någon och hitta på nå med heller. Kanske    

Längtar även till nästa helg, för så kommer min gooding hit ! I LOVE IT .. det finns ju inge som är bättre än att ha han nära. Tyvärr så går våra helger så himlans fort så det känns ju som om vi inte får någon tid. Fast vi gör iaf så gott vi kan , och försöker hitta på så mycket som möjligt
^

Björn Alsgren



//Maaddiiie 

Av maaddiiie - 8 september 2010 12:03

Jaa magont och skola kan det bli värre eller..
hoppas nu att dom sista timmarna kommer gå fort så jag får komma hem någongång, måste städa rummet och tvätta, får panik på mig själv när jag bara skjuter upp en massa saker för jag inte har någon ork i kroppen längre.
Finns liksom ingen lust till något alls, säger att jag ska göra en massa men det händer aldrig...
Jag måste verkligen ringa till vårdcentralen och få en hälsokontroll, se vad det är för fel på mig, med ständig huvudvärk,trött jämt och ont nästan överallt. Nått måste ju vara fel , eller? Jaja måste iaf ringa iväg och det är snart!! men är inte så lätt och bara ringa heller, för när man har skola från 08.30-15.00 och när dom har telefontid på vårdcentralen mellan 08.30-09.30 så är det kanska svårt. Man får ju inte tid och ringa då.. sen om man får en tid så är det oftast på morgonen. och det funkar ju inte iochmed att jag inte får vara borta utan att få frånvaro.
Men aa, ska iaf fixa detta . måste få tummen ur..

Neej men aah som sagt , idag ska jag städa rummet och tvätta ! Är ett stort måste med stort M!
Sen har jag inte en aning bara ta det lugnt antar ja.

Igår va jag iaf uppe hos mormor & morfar med Sis och Ronny, åt massa god mat och hade trevligt :) Och imorgon blir det nog bilbingo , final ju. Så då hoppas jag på att storpengarna blir mina.  
men men nu blir det iaf att gå på lektion! Religion B är kul de, not!

Björn Alsgren    

  


//Maaddiiie  

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards