Maaddiiie

Alla inlägg under augusti 2010

Av maaddiiie - 23 augusti 2010 16:24

Puuh .. Första riktiga skoldagen är äntligen över, trodde jag helt ärligt skulle dö!
Så jävla seg dag, för de första sov jag inte mer än 4 timmar inatt, va helt död när jag klev upp.
Kom till skolan, hade engelska B. & vi titta på film! drygt vart bara mer trött. Kollade på Gattaca eller vad den hette..
Sen vart det Svenska , lika drygt som vanligt , och läraren fatta ju inte så mycket heller , som vanligt.. men men..

Baby va här i helgen, så underbart & få vara med dig min vackra =) Även om vi inte gjorde mycket så tar jag vara på den tiden jag får med dig. <3
Igår åkte han hem . Hjälpte mig först med reklamen sen skjutsa han mig till Mormor & Morfar. Min goos. Började gråta när jag såg han åka i backen , kände mig jätte dum , men va fan!? gjorde så jävulskt ont i mig när jag såg han åka iväg helt själv i bmwn och när jag visste att han skulle åka 48-50 mil ! !ALL ALONE! sen vara ifrån han 2 veckor igen. Va helt enkelt inte redo att lämna han.
Måste bara säga de, han är den bästa killen i hela världen . Är så glad för att vi hittade varandra !

Jaa vad mer har man att säga? .. har sagt upp mig från "jobbet" åh, så till helger gör jag det sista för mig, sen är jag ledig på helgerna igen ;D Massa skönt, de där skiten gav mig ingenting ändå..Finns bättre jobb. :) Men behöver inte ha nått nu ändå. Kanske efter jul om jag blir klar med skolan   .I hope soo..

Njee men nu blir det annat, plocka undan i rummet och sen kolla på fångarna på fortet ;)



Björn Alsgren   

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 16 augusti 2010 11:36

  Jaa som sagt, va väldigt länge sen jag skrev någonting här, helt ärligt så är det för att jag inte har haft någon ork till att skriva nåh, sen har jag inte direkt haft tid & suttit vid datorn. Haft loov ju ! ;D
Meen imorgon är det slut på det, då äre dax för lite allvar igen..skolstart . usch lite jobbigt men ändåså ganska skönt! har ju vart ledig ända sen 5 juni!

Har haft en underbar sommar , men världens bästa kille ! 5 hela veckor tillsammans, kan det bli bättre.
Först va vi 2 veckor här hemma hos mig,va på tut-bingo,bio och ja en massa annat, va inte direkt så bra väder.. sen satta vi oss i bilen &  åkte upp till älskling=)efter första veckan där bar det av mot storstaden , Stockholm! Hälsade på älsklings syster och hennes lilla familj :) va där hela helgen, vart lite shopping och annat smått och gott!
sen på måndagen bar det av mot Rättvik på Classic Car Week..
typ exakt när vi kom dit blev de åh skjusa Lena,Conny,Kenneth & Eva till Dalhalla på The Baseballs!
Tisdagen var det crusing , så det blev att sitta och titta på det och dricka lite grann! ;) Iaf lite grann för min del!   inte för andra kanske ! ;P
På onsdagen vart de lugnt, lite fiske och mys sådär .
Torsdagen , jaa då bestämde vi oss eller ja iaf jag,Björn, Lena & Conny att vi skulle åka till Orsa, till Björnparken där.. Kan ju bara säga en sak,vilka underbara djur, Tigrar,Björnar,Isbjörnar så underbart vackra!
Sen på torsdagen får jag ett samtal från mamma som tycker att jag har varit borta allt för länge.Såå på fredagen slängde dom sig i bilen,  Mamma,Pappa,Linda,Ronny,Lias & två hundar i bilen upp till Rättvik.
Så nu äntligen efter 2 år så fick våra föräldrar träffas, va inte mer än typ 10-15 min men ändå:) dom har iaf träffats , och det känns ju skönt på ett sätt..
Åkte även till Falu gruvan, med Mamma,Pappa, Lias, Olsson,Fibban,Hanna & Madde, va en upplevelse kan jag säga, va 67 meter ner i gruvan , så lite rädd va man!
Sen sa vi hejdå till allihopa och åkte upp mot Bergsjö där vi spenderade resten av helgen . & sen på måndagen åkte jag hem till kära värmland utan min älskling.
& jaaa de är istort sett hela min sommar.
& till helgen kommer min underbara hit , finns inget bättre än och va med han!  

   
Älsklings nya bil :)

M5:an!

Rättvik!


Vackrare varelse får man leta efter! Så fantastiska djur!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards