Maaddiiie

Alla inlägg under maj 2010

Av maaddiiie - 25 maj 2010 21:38

Jaa och när det väl blir underbart väder ute så kommer regnet! det är väl ändå typiskt.. hm, men bra på ett sätt ändå för jag kan inte sola så då äre bättre att solen är borta;P men det är tråkigt..

Idag vet de lite  små handling.. köpte underkläder åh halsband till daisy! inte mycke och hänga i julgranen men nått iaf.
Måste köpa present till Viggo med, han blir ju 1 år på fredag så då måste man köpa present.. kanske fixa nått nytt linne eller nått till torsdagen.
då blir det stockholm med skolan! Inte så jävla roligt men. Vi ska till Riksdagen..
åker 8 på morgonen åh ska vara där vid 2. inte kul de. Och sen efter de får vi igen tid . Så då ska jag försöka hitta min kära  Älskling, har väl typ 2-3 timmar på mig. men förhoppningsvis är han vid t-centralen så vi hittar nog varandra. Han ska ju åka med oss hem :) så innan kl 6 måste vi ha hittat varandra..
Men detta fixar vi. !

På fredag ska vi nog inte göra så mycket. Blir nog bilbingo på höjda. sen bara lugnt!
På lördag ska vi till Broder och Lollo och gratta VIGGOO!. sen måste jag ut med reklam med..
Och så ska vi försöka komma iväg till Sebban med elvis. så han får träffa Kelly igen.. men får se hur det blir..

Imorgon vet jag inte om det blir någon skola heller. vi ska liksom iväg på någon jävla utflykt borta i ölme. till ett naturreservat. så jag vet inte om jag har någon lust..

ska även träffa en person imorgon!? HEMLIS PERSON! ;) vem kan det vara tror ni?.
Va iaf typ 2 år sen nu. känns bra på ett sätt men ändå inte. Tror dom flesta förstår hur jag menar. även personen i fråga.    eller?

meen neej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
Blir att fortsätta att lyssna på spoootify åh skriva på msn.

Björn Alsgren   

//Maaddiiiie

Av maaddiiie - 21 maj 2010 20:10

Jaa fredag och det är inte så himlans roligt!  iaf inte när det är sånt här väder och så sitter man hemma och inte har något och göra..men  kanske blir något senare ikväll? maby! blir kanske lite bilåkande? Njaa får se helt enkelt..

Hänt mycke på sista tiden! har tatuerat mig :) en bra sak iaf! förutom att jag inte kan sola men det får man leva med, snart färdig läkt. sen har vi skaffat en till voffsing här hemma , en lite Ozzy! en stort jävla busfrö.. blir tokig! men men är väl så när dom är små..
sen mer då?! jaa. inte hänt så mycke mer..
På torsdag ska jag till sthlm med skolan. och när vi åker hem ska älskling åka med , blir kul de:) vägen hem blir mys iaf:)
Sen på fredagen ska vi till Lollo och Fredrik och fira viggo som fyller 1 år.. och efter det blir det bilbingo.  !! Kul de, sen jaa vet jag inte..


aah neej nu får de bli annat!!
Fick hem spotify förut med, får se hur länge man får ha det bara. det märks!


Björn Alsgren


//Maaddiiie

Av maaddiiie - 9 maj 2010 22:18

orkar inte skriva något igentligen men...
är fortfarande sjuk .. denna jävla förkyldning vill aldrig ge med sig..

Har inte gjort så mycket i helgen . bara tagit de lungt, vart i skolan och sen träffat Emmelie..
Hehe har inte sovit så mycke heller för den delen.. sammanlagt 8 timmar .. !!
Inte så jävla roligt .. först vare fredag natt! skicka sms med älsk till 3. sen så höll katterna på som aldrig . sprang in och ut hela jävla tiden. så gick inte åh sova..
Och i lördags natt så jaa, tänkte lägga mig tidigt. Skickade sms till älskling 1- halv 2  sa att ja tänkte sova snart.. men han va ju ute han! :P så aah  , somnade till en liten stund sen fick ja sms av han som ville att jag skulle vakna , :P halv 4 kom de ytligare ett sms.. sen vid halv 5 ungefär ringde han !;P Baaah. inge trött inte.. la på vid halv 6 .. tog väl drygt en halv timme innan ja somnade. sen fick man inte sova så länge.. gick nog upp vid en 10- halv 11..
såå aah har som sagt inte fått så mycke sömn..

Sen jaa i fredags va jag på bilbingo.. gick inge bra alls förens i slutet..

På sista rövaren . . 5000 :- till mig ! ;D tackar...
så nu ska jag spara och handla lite .. är ju skönt de ibland...!

Hmm ja vad mer.. ska försöka fixa lite här nu . få ordning på grejer..
Sen imorgon ska jag försöka packa lite . så det är klart tills jag åker, även om de är någon dag kvar .. vill vara klar i tid för engångskull.. får alltid så stressigt annars..



No more words !

Björn Alsgren

//Maaddiiie

mmm

Av maaddiiie - 5 maj 2010 23:49

jajjemän, har vart underbart väder ute idag, som tur är! va länge sen vi hade lite fin väder... de är nu som man verkligen får vårkänslor .. men det dröjer väl inte länge till tills de börjar regna och skit och bli kallt igen.. blir aldrig sommar!!
har gått och blivit sjuk med, är super förkyld och helt död i hjärnan.. mindre roligt! men vad ska man göra?!?.. bara och vänta på att man blir frisk de ..

Jaa vad mer då? Joo jag fyller snart år , redan 20 år liksom. usch vad tiden går fort.. vad som händer då vet jag inte!

Längtar redan till nästa vecka, då blir de att åka till älskling, :) redan på onsdagen till och med! sjukt härligt:D

Nej nu ska jag försöka sova!

Björn Alsgren  

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 2 maj 2010 17:41

jaa vad säger man !?!? tråkig jävla söndag kan jag ju säga iaf.. usch inge roligt alls!! allt känns så tungt och jobbigt..

Älskling har ju vart här i helgen:) MASSA MYS kan jag ju säga , som alltid... Men idag när han skulle hem kändes de inge bra alls.. eller jo först vare helt okay. tog allting som vanligt. för jag vet ju de att när jag har sagt hejdå vid tåget så blir jag lite deprimerad .. men idag äre fan jobbigare än vanligt...
För de första fick vi stressa i oss maten innan vi skulle åka , sen när vi väl kom iväg så äre en JÄVAL CYKELTÄVLING mitt upp i allt.. så vi fick ju stå och vänta på att dom jävlarna skulle åka förbi.. sen när de är typ 2 min kvar innan bussen skulle gå så hade inte ens bussen kommit... och jaa den jävla busschauffören krångla ju åh.. blev typ bara en hej då puss sen älskar dig hej då!. usch !! Inte alls så man vill ha de.. man vill ju hellre ha en stund liksom.. neejfy åh fan, känns inge bra alls.. + att jag har inte vart ut med den här jävla reklam skiten än! och de ska vara klart om drygt 2 timmar...... FETT jävla stressad och nere...
sen har jag så jävla ont i knät så jag vet inte hur jag ska hinna.. tror ja skiter i allt snart.. finns inget som är roligt längre.. de känns bara jobbigt allt just nu..
Skolan, detta jävla avstånd mellan mig och älskling sen ses vi bara 2 gånger i månaden..  känns jobbigt att inte ha något eget. ibland så vill jag bara ha nått för mig själv där jag kan göra mitt, göra precis vad jag vill.. stänga in mig om jag så gärna vill de.. Förstår ni!?!?.. jaa neej inte ska jag sitta här och klaga... får väl vara glad för de jag har! eller!?..

Är iaf glad för den tid jag får med dig älskling när vi väl ses.. är mer än tacksam för de. <3  Du är iaf den bästa jag har , finns ingen bättre än dig. ÄLSKAR DIG
   

  



Neej nu måste jag göra de här.!!!

Björn Alsgren ,  


Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards