Maaddiiie

Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

Speed of light.

Av maaddiiie - 24 februari 2013 12:15

Vilken vecka , fy fan säger jag. Det känns i kroppen nu att man har jobbat och slitit hårt i veckan samtidigt som man har flyttat, usch skulle kunna ligga och sova i flera dygn känner ja och så har jag ont i halsen till och från så man blir ju inte piggare utav det heller.
Idag blir det nog inte så mycket för min del utan det blir nog bara att vila upp sig för jobbveckan som man har framför sig, och hoppas på att den kan gå fort så man får träffa sin älskade snart han kommer ju inte hit för ens om ca 2 veckor .
Och tills dess hoppas jag att jag har fått ordning på mitt rum, ny tapetserat och nytt golv åh nya möbler. :)

/ Maaddiiie

 
 
Ingen bild

Lollo

24 februari 2013 17:28

Då får du ta före å efter bilder så ja får se hur de blir :)

maaddiiie

24 februari 2013 20:10

Hihi ja det kan jag göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maaddiiie - 16 april 2013 10:51

God morgon. Vilken natt jag har haft, har vaknat flera gånger och haft ont och har försökt och inte ligga på rygg men det är ju inte direkt det enklaste. Var ju till vårdcentralen igår och läkarn konstaterade ganska så snabbt att det är nog en spric...

Av maaddiiie - 15 april 2013 12:37

Väntar på att klockan ska bli halv 2 så jag kan bege mig till vårdcentralen och få rygg och nacken kollad, ramlade i trappan i lördags när jag bar Viggo , som tur va slog inte viggo sig utan jag fick ta hela smällen, slog i ryggen så det knäckte till...

Av maaddiiie - 24 mars 2013 19:52

Då var man påväg hem ifrån Bergsjö igen, usch vad fort tiden går när man åker dit. I fredags blev det en skotertur med tommy,mikaela och micke på några timmar underbart väder hade vi också så det gick inte och få det bättre än så. Lördagen var det ...

Av maaddiiie - 20 mars 2013 14:27

Onsdag och det betyder bara en sak ! :) idag är det tvättning och packning som står på listan tror det kommer gå otroligt snabb och bra idag har ju torktumlare nu så det ska nog gå som på räls. Tänkte försöka hinna baka lite kärleksmums idag och ta m...

Yej

Av maaddiiie - 14 mars 2013 20:25

Sitter just nu och tittar på andra kvartsfinalen mellan Färjestad - Modo och håller tummarna för att färjestad tar denna matchen med , Blir nog en tidig kväll idag ska ju trots allt upp tidigt imorgon och jobba 7-15 vilket jag inte alls ser fram em...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards