Maaddiiie

Alla inlägg under januari 2010

Av maaddiiie - 26 januari 2010 20:05

Jaa som sagt livet är fan inte lätt . så jävla tungt och jobbigt !
Ingenting känns kul här hemma längre . . måste försöka ta tag i lite saker så det blir ändring . .så är det bara

ajaa, var ner till Siiiis & Ronny förut :) Färgade håret på siiister  , och sedan spela jag lite nintendo:D Super mario, finns inget som är roligare än de .
gamla heliga super mario  ..

usch trött som en gris är jag med  . . skulle vilja sova men klockan är alldeles för lite för det . såå blir att lägga ihop lite för imorgon sedan gloo tvn.SEN SOVA!
Eller jaa måste ju prata med älskling först med, säga godnatt & så , höra om dagen vart bra och så...

yeeeh imorgon blir det iaf skola, HELA dagen. . Först religon i 4 timmar typ, sen naturkunskap i 3 timmar .*suck*
Men men bara och bita ihop antar jag. .
Efter det ska jag hem & bara vara. . eller ja, om jag ens tänker vara hemma med . Om jag ens orkar vara här...Man kanske skulle ta & försöka åka till mormor & morfar istället & vara där?!



//Maaddiiie   

                                                  
                                                 Björn   

Av maaddiiie - 25 januari 2010 19:27

Mmm.. Måndag nu då!? Fan vad tiden bara rinner förbi mig . HALLÅÅ!? jag hinner inte med..Jag orkar inte.. Allt bara försvinner från mig . all lust till att gå i skolan är borta. Alla glädje allt !  Är fan inge kul .. .
Men det är väl bara att ta sig i kragen och rycka upp sig, försöka klara sig igenom alla dagar då man är ensam . . Huaa.
Imorse hade jag absolut ingen lust alls att kliva upp ur sängen . . Struntade i skolan , skickade sms till läraren och vände mig om för att försöka somna om . Fick sova i drygt 2 timmar till innan Daisy började skrika och ville ut . . . *suck*
Drog mig upp ur sängen , gjorde mig iordning och fick sms av Sandra . drog in till staden sedan bergvik . . Orkade inte vara hemma . .
Gick till skopunkten så hon kunde köpa skor , sedan gick vi till Gina . . köpte mig ett par leggins och ett linne !  Helt okay . .kände att jag behövde köpa mig något ..
Sen åkte vi in till stan igen , möte mammsen och åkte hem med henne . .
Sen har det inte hänt nå mer spännande  i mitt liv idag . Eller joo jag möte Andreas förut med i stan . . Fick mina pengar för telefonen  . .1300:- spänn rikare då . 300:- går till bikinin som är efterskickad. sen tänkte jag spara resten . Är ganska snålt på pengar denna månaden faktist. Får ju bara 525:- av CSN  och det ska gå till min tre räkning.. Måste försöka få ordning på ekonomin. . . Måste ju kunna unna mig något någongång. . Ha lite kul . Men är ju tur att jag slippet betala en telefonräkning nu varje månad , sista gången nu . . Sen äre slut på det . Skönt ! .. Kanske man ska ta och ta något annat på avbetalning istället ?   dator kanske?     Som sedan blir MITT ! ! !. Har stora funderingar på de faktist , vore skönt . . Slipper man dela med sig med alla andra hela tiden ...

Har stor lust att försöka flytta med?! Bara ha något eget . . Eller ha något tillsammans med DIG     fatta vad underbart det vore då . bara du & jag hjärtat   

Meen som sagt måste försöka få tag i min ekonomi först och mitt liv överhuvetaget . .

Älskar dig över allt annat Björn , du är den jag alltid velat ha . Ända sen den dagen jag såg dig så har jag velat haft dig . & efter många om och men & år så fick jag dig .  Jag VET att detta är rätt. Du och jag : ) .  Utan dig skulle jag aldrig klara mig igenom dessa dagar . .    

      


Maaddiiie   

Av maaddiiie - 19 januari 2010 19:53

Fortfarande jävligt segt i kroppen . men imorgon ska jag försöka gå iväg till skolan.. går inte det får jag ta nya tag och försöka på torsdag igen !!
Försökte sova ute lite idag, MEN gick inte , är ju helt omöjligt  . . kvittar hur jag än gör så går det inte, och sover jag så många timmar som jag ska så är jag lika trött ändå . . huvudvärk och trött & förkyld.. Är så jävla jobbigt . .
Måste försöka städa rummet med innan älsk kommer, kan ju inte se ut som det gör nu heller    måste försöka få lite ordning . . Ska bli skönt och få ny säng nästa månad med en lite mindre . orkar inte med den som jag har nu, så jävla stor. Så då kanske det blir lite möblering eller kankse till och med byta rum?;D De vore ju...Nytapetserat och grejer . .  

 

Skulle vara skönt om det kunde bli 25 & 31 ;) FÅ lite pengar . lite mer än vanligt ... Få pengar av CSN och av Andreas . Skööönt ! ;D
Då blir det att betala tre räkning och shoppa lite kanske . . . kanske ge älskling en slant också . Han ska ju faktist ha endel av mig :) hihi

 

Ikväll tror jag att det blir lite tv-tittande med Mammis <3 , bara ta det lugnt . .
Prata lite med Älskling vid 9-10 tiden och säga godnatt , sen blir de sova tror jag :)  


//Maaddiiie


   

Av maaddiiie - 18 januari 2010 19:04

Jajjemän som rubriken lyder , fortfarande förkyld som en gris . Var hemma från skolan idag, kände mig inte alls nå pigg  . . så vart att sova ut lite så man blev lite pigg iaf . ..  

Har precis hjälpt mormor & morfar att fixa så att dom kunde kolla på en annan del av köping  , stackarna kan ju inte med detta med datorer riktigt . .så då måste man hjälpa dom . . .
Har en funderare på och baka kladdkaka , vore riktigt gott det faktist !!
Tror nog det blir såååå ..


Om ca 3 dagar så kommer älskling hit <3 längtar som en tok baby,  hua .
Dååå blir det massa mys kan jag lova , ta vara på tiden vi får <3<3



//Maaddiiiiie

Av maaddiiie - 17 januari 2010 15:47

Jaaa söndag idag då , så sjukt förkyld och seg i kroppen så vet inte vad . .
Men måste försöka bli frisk , kan inte vara borta från skolan i veckan..
Står just nu inne i badrummet och försöker klippa rätt luggen .. den har blivit sjukt jävla lång , skojjar inte.  Mitt hår växer ju som ogräs med , flera jävla cm om dagen känns det som . .
 i september ! ;D 
Får se om jag får någon ordning på de .. snart kommer Lias hit med:) lillkillen så gooo! !  ska bli skoj och träffa han igen . .

 

Igår så satt jag bara hemma, tog det lugnt, träffade bara Johnny en sväng på kvällen , tog en tur till stan och tillbaka ! . Kul och träffa honom igen va ju flera månader sen man sågs . . men detta ska vi ta igen nån helg  här framöver. .

 

Låg och pratade med snooos igår med, alltid lika underbart och höra din vackra röst sötnos . kan inte få nog av dig . . Min kropp skriker efter din..Tur att du kommer på torsdag hjärtat .. då blir det massa mys ! ! bara ta det lugnt...

 

Ikväll blir det tvtittande  ! en annan del av köping så klart ! får man absolut inte missa , tobbe heya :) så jävla goo ..

 

Nääe nu ska jag fortsätta klippa luggen . .

 

Björn Alsgren   


//Maaddiiiiie

Av maaddiiie - 16 januari 2010 18:43

Heeeyaa . . 
Blev ingen skola igår , hade så sjukt ont i magen så stannade hemma . .
Meen kände mig mycket bättre senare under dagen så åkte till Vålberg hem till Malin för hon fyllde år i torsdags, möte Sandra och Malin och gick hem till henne :) .  
Satt där och drack och prata några timmar sedan vid halv 11 bar det av in mot stan:) Gick in till score och satt där resten av kvällen :) Mycket trevligt ,åkte hem ungefär vid halv 2 :).


hmm, jaa Lördag då!?! Har tittat på hockey idag med mammii och ätit gott:)
Blir nog lugnt resten av kvällen , bara sitta och titta på tvn och lata mig ! . . .
kanske försöka hitta nån bra film. .
Sen imorgon så kommer ju Lias hit med ,moster charmtroll :) Lilleplutten ... va länge sen jag träffa honom nu . .


Jaaa sen kan man ju säga såhär med att jag skiter ju fullständigt i vad folk tycker nu för tiden . . Endel är ju så sjukt funtade i huve så aah finner inte ord för de. .


Älskar min Björn     


/Maaddiiiiiiiiie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards