Maaddiiie

Alla inlägg under november 2010

Av maaddiiie - 25 november 2010 12:07

Jag precis som rubriken lyder så är det bara 3 veckor kvar tills vi slutar och det känns så jäva underbart att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen    Äntligen efter att ha kämpat som en dåre i flera år för att klara skolan så är jag äntligen klar om 3 veckor.! så jävla underbart, trodde först att jag inte skulle klara detta och inte få några gymnasiekompitenser , men nu efter 2 år på den här jävla folkhögskolan så blir jag äntligen klar, hur bra är inte det då?!
Och jag kan ju säga att jag har ju verkligen kämpat mig igenom de, först ett helvetes år på Nobelgymnasiet på fordon,men jag hoppade av eftersom läraren var totalt hjärndöd behandlade en som ja jag vet inte vad, han tyckte inte att tjejer hade någonting på ett fordonsprogram och göra,  sedan ca 2 år på IV även infocomp mediaprogammet en sväng, sedan tyckte lärarna på IV att jag skulle få mer utav att gå på Molkomsfolkhögskola, jo visst tänkte ja , jag kan ju ge det en chans. Och här har jag nu suttit i 2 år och kämpat som en jävla dåre för och klara mig och snart så är jag klar! det känns helt jälva fantastiskt, kommer grina när jag väl får klart på papper att jag är klar, att jag har gått ut grundskolan, & fått gymnasiekompitensen :)! MEN jag kan säga att jag hade aldrig klarat mig igenom detta om jag inte hade haft Björn, de är han som har gjort så jag har orkat mig igenom, tagit nya tag när de har varit jobbigt och sett framåt!
Sett en ljusare framtid , and it feels goood    Såå ja den 17 december säger jag farväl till Molkomsfolkhögskola och startar ett nytt kapitel i mitt liv, och det kapitlet börjar med att jag beger mig till arbetsförmedlingen och skriver in mig där, sedan får vi se vart vägen tar mig. Hoppas iaf på en framtid med min underbara pojkvän    I hope !

nu sitter jag iaf i skolan, har suttit här sedan 9 imorse och inte gjort ett dugg, och det fortsätter nog så ända fram till kl 2,  sitter och pratar med Sis,Mormor,Morfar och Lias på skype åh, så bra skola har jag! :D


//Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards