Maaddiiie

Alla inlägg under januari 2012

Av maaddiiie - 27 januari 2012 01:10

Ojoj, var verkligen inte igår jag skrev någonting här..  Har totalt glömt bort de, har inte haft nå direkt och skriva om heller.
Livet rusar väl fram som vanligt, söker jobb och försöker se allt på den ljusa sidan . Men det är då inte lätt ska jag säga er, att inte ha något jobb tär verkligen på en. Man känner sig liksom lat på något sätt, vill också gå upp till ett jobb, tjäna pengar och få en rythm i vardagen. Vore så otroligt skönt, men de kommer väl så småning om hoppas jag.
Har fått en sån stor lust att flytta till hus, ett mysigt litet hus!Inreda och göra till sitt eget..   börja på ett nytt kapitel i mitt liv, med egen bostad tillsammans med goosen! Han&Jag.  Bjuda hem familj och vänner.. Det enda problemet jag /vi har , är vart vi ska bo? Här i värmland?Bergsjö? eller någonstans mittemellan ? Är så otroligt svårt. Men vi kan inte hålla på såhär längre, fram och tillbaka hela tiden. har ju trots allt gjort det i 3½ år nu !! Och det är länge, tänk vad pengar man har slängt ut, eller ja slängt och slängt ska man väl inte säga, men tänk vad mycket annat man hade kunnat gjort för dom pengarna om vi bott närmare varandra eller tillsammans! Och tänk vad många timmar man har spenderat på tåg? Usch, hatar dessa jävla tåg, alltid något fel. Fast tur att dom finns ändå, annars hade jag ju aldrig fått träffat skrutten. Älskar verkligen denna killen, finns ingen bättre ! Kunde aldrig tro att jag skulle finna en sån underbar människa, minns så väl första gången vi skulle träffas, Mormor och morfar sa att jag skulle passa mig för han kanske skulle vara en mördare eller våldtäktsman, Haha nu idag så skrattar vi bara åt det, men jag förstår precis att dom tänkte så.  Ångrar inte en dag !    Min lilla nallebjörn. Jag skulle kunna skriva flera A4 om denna pöjk, om min kärlek till han.



//Maaddiiie


Du är min ängel, du är mitt allt.
Tänk att jag fann dig , jag har sökt överallt.
Jag är så lycklig när du är här.
Följ mig på färden vart än livet bär.

Avstånd kan ej hindra, och skilja på oss två,
fast du är långt borta så är det vi ändå
det finns inga gränser, ingen tveksamhet för två hjärtan som älskar !


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards