Maaddiiie

Alla inlägg under april 2010

Av maaddiiie - 28 april 2010 20:33

Jaa som sagt, jag har fått lite funderingar ..
har suttit och pratat med min lilla Annii panni här på msn ett tag! och de gillades eftersom de va länge sen jag träffa henne sen så sitter hon ju liksom 291 mil ifrån mig..  och jaa va ska man säga.. vi prata lite och jag kom fram till då att ...
jag ska nog åka iväg och hälsa på henne. till sommaren !  Drar nog med mig älskling någongång i juni/juli och hälsa på henne på cypern..
Vore skit kul de, första utlandsresan, men älski och få träffa Anna på köpet.
Vore massa underbart faktist. menar de är inte så jävla dyrt och åka ner heller. inte om man beställer på
http://www.norwegian.se iaf.. typ bara 400-500 ner och 500 och uppåt hem. inte så dyrt enligt mig faktiskt.. Det skulle ju lätt vara värt de.. Sen om man får bo hos Anna så äre ju inga problemoos! Neej ska ta och prata med älskling sen ja, se vad han säger..
Men följer inte han med får jag väl åka iväg själv då.. helt enkelt..
Då lär jag ju iaf bli ner supen av anna varje dag! :P

Meen nej tror jag ska gå och fixa ett pass så har man det ifall man drar iväg. så har man det gjort liksom...
Neej nu ska jag titta på fuskbyggarna.. sen vänta på att älskling hör av sig..!

Snoos    

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 27 april 2010 20:12

Jaa ännu en ny veckan. usch vad tiden går fort, och de känns som jag inte kommer bli klar med skolan!.. usch de känns inge bra alls. jag bara skiter i allt som har med skolan och göra. tänker att jag kan göra de där senare sen så äre för sent. ..ååh blir så frusterad . varför ska man vara så dum hela tiden..
Neej men ska verkligen försöka nu! som bara fan ååh.. lämna in allt som skulle vart inne för länge sen... skit samma liksom bara de kommer in...
Vill bli klar nu... mer än någonting annat!. känner som så att eftersom jag inte klarar skolan så äre nog färdigt läst för mig.. skola är inget för mig helt enkelt..
har aldrig gått bra för mig. har alltid vart något problem..jeje..

Jaa idag då? vart de skola... ha nyttig psykologi.. skulle ha skrivit några reflektioner av tre texter men de hade ja inte gjort.. så gjorde de på lunchen..
sen då, så hade vi ett prov på 4 st andra texter som jag inte hade läst... hmm. svarade iaf på 4 frågar av 9 .. nått iaf.. men vet inte om de va rätt...
men men..
Sen hem och städa på altanen.. ser ju något  bättre ut men..

tror jag ska ta och gå ut och gå snart?! kanske ta en lång promenad med elvis...
bara gåå och lyssna på musik .. sen kanske hem och försöka bli klar med de man ligger efter med.. Vore ju på sin tid att få klart... Men jag har en förmåga att vilja göra annat istället för att plugga..* konstigt*
Måste gå och fixa tattoo tid åh. innan de börjar närma sig allt för mycket sommaren..
Lite tråkigt om man har en tatuering som håller på och läker, och så får man inte vara i solen om de är varmt och skönt.. såå aah ska fixa de innan veckans slut..

Mmm om 2 dagar kommer älskling åh=) mys, 3:e helgen i rad nu, hur skönt som helst... men efter denna helgen så blir allt som vanligt sen.. tråkigt nog. men så de är..
Jaa i helgen då? vad ska vi göra dÅ? MYSA MASSA SÅKLART! <3 xD
sen så blir de väl grilla och så på fredag, se brasa och fyrverkerier i deje.. sen på lördag blir de kanske bilbingo:D de är roligt de!..Men får se vad det blir..

Nuuu ska jag göra annat!! lägga över lite block 44 på telefon sen kanske gå ut..


Snoos   


//Maaddiiie

Av maaddiiie - 25 april 2010 20:25

Ja då var man påväg hem från stockholm.:) tungelsta rättare sagt. Jag och älskling har vart hos hans syster hela helgen,massa mys.:) kom dit redan i torsdags ,va typ framme i sthlm vid halv 8 och va väl typ hemma hos dom vid 8 halv 9:) titta på tvn och prata.:) fredagen så tog vi de lugnt bara, va till rusta en sväng bara:) sen spela älsk och sofie wii . Haha jävligt kul faktiskt, man har ju iaf fått sig ett gott skratt:p sen har vi typ bara tagit de lugnt resten av helgen,bara njutit av de underbara sällskapet och miljön:) hoppas de blir fler gånger vi åker dit. Kanske blir till sommaren redan,:) när vi båda är lediga lite längre:) iaf har haft en toppen helg, och man har ju inte direkt fått svält heller:p haha. . Ja om 3 timmar ska man vara framme i karlstadet då, Usch lång tid..men tur att de finns grattis internet på bussen. Fast de som är mindre bra är ju att jag inte har någon dator med mig, så får ju sitta via telefonen. . Och de är inte så roligt. . . Men men. . . Längtar faktiskt hem lite. Iaf till min Daisy fis:d gud saknar min snuttis som bara den.. Jaa vad mer då? Hmm. Skola imorgon,men är kort dag som tur är.går bara till halv 12.. Sen ska jag försöka gå till biblioteket och fixa en bok... Måste försöka hitta ett par nya jeans med.:p mina gick ju liksom sönder idag. Haha . Matens fel;-) Hehe.. Sen finns de annat som måste fixas åh. . . . Men ja får ta en sak i taget.. Nu ska jag sitta här och kolla ut genom mitt lilla fönster och hoppas på att tiden går lite fortare.:) Och till helgen får jag träffa älsk igen:d hur bra är inte de då..:d värsta lyxen har vi nu..Björn du är det bästa jag har<3 älskar dig. /Maaddiiie ", Fisbubblan

Av maaddiiie - 21 april 2010 22:21

Jooo tjohej! här är jag!!
Va hos älskling i helgen , massa mys kan jag ju säga!
Nu i veckan har det inte hänt så mycket, bara vart lugnt faktist. ledig igår tisdag så de va ju skönt. idag vart de bara kort dag i skolan! Började halv 1 och slutade vid halv 3..
Då åkte jag hem, tog de lite lugnt vila och så.. sen åkte vi iväg och köpta shoooes till mig!. äntligen något nytt och typ bättre skor till mig... det gillas...
OCh nu på kvällen har jag bara tagit de lungt. skrivit en liten packnings lista . som vanligt när jag ska åka iväg... sitter och funderar på om jag ska åka imorgon efter middag eller fredag morgon? är liksom i valet åh kvalet..
Har iaf lagt bud på en biljett på tradera .. så får jag den så åker jag nog imorgon ..om inte blir de på fredag..
Ska ju liksom till våran kära huvudstad i helgen .. med min underbara älskling=)
Ska till hans syster och hennes familj åh hälsa på  .. dom har ju nyss flyttat ner dit så nu måste man ju hälsa på.. så får se vad som händer i helgen. men det blir nog massa mys tror ja.
Sååå nu har jag världens jävla bekymmer som vanligt när jag packar.. och sen så kan ja inte packa idag heller, för jag har massa kläder i tvätten.. så de får bli att gå upp tidigt imorgon, duscha, äta och packa! sen skola ...
Huua vad jobbigt man kan ha de!   

Njaa sen har jag funderar och spekulerat lite eller hur de nu stavas..
och nu har jag bestämt mig tror ja... blir nog 4 st stjärnor vid ljumsken ..
så  nu är det bara och försöka fixa en tid så fort som möjligt innan de blir sommar. och sätta dit den! bli märkt för livet för andra gången helt enkelt..!
har så underbara ja va heter de? svärföräldrar? nej aah skit samma. babys mamma och pappa är helt enkelt underbara. ska ju betala åt mig.. <3 tihi..
   vad tror ni??


neeej nu ska jag plocka undan i rummet, sen duscha, sen prata med älskling och säga godnatt! om inte tvärtom   


Björn Alsgren  


Maaddiiie

Av maaddiiie - 15 april 2010 10:56

  Yees! jag fick biljetten på tradera! nu är det bara och hoppas att man får den andra också, annars kan det bli ganskaaa jobbigt!
hehe kommer till sthlm och så tar man sig inte där ifrån.. får hoppas på det bästa iaf, blir lite ledsen annars . vill ju inte sitta här hemma i helgen liksom..

Har iaf packat och så så det är klart iaf, så om 1 timme åker jag in till skolan och är där i typ 1 timme... Sen får vi se om jag åker ..
Fick iaf den andra biljetten för 24 kr,  !GÖTT! är såå glad för de,  får se om jag får den andra för under 100 kr åh,.
Klev upp klockan 8 imorse med, la ett sista bud på biljetten sen hoppa ja in i duschen , packade och åt lite frukost. men de lär inte hålla i sig länge de inte..

Jaa vad ska man mer säga!! finns inte så mycket..
kommer iaf sakna min lilla fis massa mycket, är inge kul alls och lämna henne här hemma..men hon överlever nog. är nog mer jag som känner mig tom och elak som lämnar henne..
Ajaa..


Björn Alsgren



Maaddiiie

Av maaddiiie - 14 april 2010 19:56

Jaa nu vare dax och packa igen! *SUCK* inte ett dugg kul , hatar och packa denna jävla väskan , gör mig så förbannad.. För jag krånglar bara till det för mig själv hela tiden.. "packa, kolla igenom, tar ur, lägger ner i väskan igen,kollar igenom, tar ur " osv ni fattar.!
Hmm, får se hur detta går för mig, är så jobbigt, vet aldrig vad jag ska ta med mig heller, skulle helt enkelt behövt en egen garderob uppe hos älsk. Guud så bra allt vore då, slippa packa bara ta med de nödvändigaste och bara åka. SKÖNT!
Får helt enkelt vinna pengar och göra så...

Har inte köpt någon biljett än heller, men hoppas på att jag får biljetterna på tradera. har lagt bud på 2 st där, en till sthlm och från sthlm till hudiksvall! så får hoppas imorgon att jag får dom, vore skit bra om jag fick de .. för gud så billigt jag skulle komma undan då. aja får se hur det går, får jag inte dom så lär jag väl inte komma iväg.. får vi isåfall strunta i denna helgen och ta igen de nästa helg när vi ska till Sofie i sthlm!
Ska ju liksom ses tre helger i rad nu! hur skönt som helst, tänkte lyxa till det lite denna månaden   

Ledig från jobbet är man också .. skönt att slippa tänka på det om man ska bort, blir så jobbigt då..

Nääe nu ska jag ta och gå till cooop och köpa tissemat till katten! <3



Björn Alsgren   

Maaddiiie  

Av maaddiiie - 12 april 2010 09:51

Måndag idag då och jag har försovit mig!!! känns inte alls bra men .. ska göra mig iordning snart och sen ta bussen till stan.. går inge buss förens vid 12 heller och de känns ju mindre bra.. men vad ska jag göra åt de!? kommer iaf dit.. men blir ju bara en lektion fast de är ju någonting iaf..
Efter skolan ska jag fixa lite här hemma.. städa och planera lite , försöka göra klart lite grejer..


I helgen då!?
I fredags så var jag bara hemma typ,sen på kvällen träffa jag Johnny en sväng , åkte in till stan och kolla läget, Träffade även Krille! Vaa as länge sen jag träffa han så det var kul..
Lördagen dÅ!? gick upp någorlunda tidigt, klädde på mig och åkte in till stan en sväng och köpte present till helena:)

sen åkte jag hem och gjorde mig iordning, duscha och så, fick skjuts av bror och lollo till stan och tog bussen därifrån till kil!
Satt hos helena först och drack lite sen gick vi till chillinn, där vi fick mat och lite dricka!! Får tacka för en trevlig kväll helena:) va härligt och komma ut lite...
åkte med någon från kil till stan,  och fick skjuts av johnny hem:)
på söndagen klev jag upp i någorlunda tid , eller ja jag vakna tidigt men va kvar i sängen länge ;)
Klädde på mig och gick ut och " jobba " lite, sen kom mormor och morfar hit så va social med dom.. sen vid halv 4 kanske!? så blev det promenad och lite "jobb" med Mamma,syster,ronny och lias:)


Jaa de va de dä ...
Till helgen vare meningen att jag och älskling skulle åkt till stockholm till hans syster, men blir inte så  nu =( lite tråkigt men.. så istället blir det som vanligt att jag åker upp till han, och så blir det helgen efter de som vi åker till sofie! =)
såå nu får vi ses i 3 helger i rad, hur bra är inte de då!?! :D
Fast lite tråkigt att jag inte kan åka tidigare upp.. får ju åka på fredagen liksom!:S  men men så de kan va ibland...


Neeej nu ska jag ta och kliva upp och göra mig iordning lite..
och hitta kläder.. har ju ingenting, skulle behövt en helt ny byrå med kläder..!


Björn Alsgren mitt hjärta! :)   


Maaddiiie

Av maaddiiie - 8 april 2010 18:56

Har precis kommit hem från mormor och morfar :) har ju sovit där i två nätter ! Skönt och komma bort lite och bli bort skämd    
Har inte gjort så mycket däruppe , bara tagit de lungt typ..
Och nu idag så blire också lugnt, måste göra klart rapporten ! Och de är ju mindre kul de!! meen aah imorgon tänkte jag försöka åka in till stan och köpa nått till helena hon fyller ju idag och ska ha "kalas" på lördag så måste ju köpa nått , men vad köper man liksom?!? va vill hon ha!? Hmm får komma på nått..

 

Har dubbel jobb i helgen med, lite jobbigt men mer pengar och det är ju bra, inte så mkt men, får se hur länge jag orkar hålla på med detta igentligen..

jag vill så gärna träffa älskling i helgen med, längtar verkligen efter dig massa jätte mycket !! Skulle kunna tänka mig och åka halvvägs för att få träffa dig om det är så. Åker till falun ja ! Så ses vi där, eller vad säger du !? :D
Jag kan göra det lätt !!
huaa vill liksom inte vänta till nästa helg, får ju inte träffas alls mycket då heller !..   får se vad du svarar sen iaf hjärtat :) heheh. vem vet?!
Hade jag haft mig en bil och körkort hade de gått fort hem till dig. de kan jag ju lova...   

Neeej nu har jag inge mer å säga. ! !


Björn Alsgren  

Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards