Maaddiiie

Alla inlägg under december 2012

Av maaddiiie - 24 december 2012 21:27

Nu är julen snart över och den har vart bra faktiskt , väldigt jobbigt men det har väl fått gått.
Har ätit mat nu och öppnat julklappar fick mig en skoterhjälm av älskling , presentkort,tröja,epilator,och en handduk av familjen.
Det är så kul att folk säger att dom ska höra av sig men sen så gör dom inte de, inte sådär gör kul man blir faktiskt väldigt ledsen om jag ska vara ärlig.
Nu blir de lite film tittande, tomten är far till alla barnen.

God jul!


/ Maaddiiie

Av maaddiiie - 24 december 2012 21:27

Nu är julen snart över och den har vart bra faktiskt , väldigt jobbigt men det har väl fått gått.
Har ätit mat nu och öppnat julklappar fick mig en skoterhjälm av älskling , presentkort,tröja,epilator,och en handduk av familjen.
Det är så kul att folk säger att dom ska höra av sig men sen så gör dom inte de, inte sådär gör kul man blir faktiskt väldigt ledsen om jag ska vara ärlig.
Nu blir de lite film tittande, tomten är far till alla barnen.

God jul!

/ Maaddiiie

Av maaddiiie - 23 december 2012 23:04

Om bara några timmar så är det julafton, och jag kan ju säga att de känns väldigt konstigt och inte vara hemma, och samtidigt så känna de bra. Men mina tankar har gått till min moffa hela dagen. Kan inte sluta tänka på honom, så mitt humör har inte vart det bästa idag direkt .
Men hoppas dagen blir bättre imorgon och att det blir lyckat.
Björn ska väl ut och åka skoter en sväng så får väl se vad jag gör under tiden hade ju velat följt med men är väl bäst och låta grabbarna leka av sig .

/ Maaddiiie

Av maaddiiie - 21 december 2012 17:37

Nu är man på g mot Bergsjö med hjärtat , blir och fira jul där uppe i år. Åkte precis ifrån mormor nu så vi har några timmar och mil kvar på våran resa, kanske är framme vid 12 kanske om inte senare . Imorgon blir det nog lite julshopping i birsta, köpa alla julklappar och få ordning på allt innan tisdag.
Igår var det värsta dagen i mitt liv , har aldrig mått så dåligt och vart så ledsen som då, att få säga hej då för sista gången gjorde fruktansvärt ont. Kan fortfarande inte förstå att du är borta .
Det kommer nog ta lång tid innan man förstår .

Men även om dagen var väldigt jobbig igår så var den ändå ganska så bra med, var nämligen iväg och skaffa mig en iPad 4 ;) är mycket nöjd kan jag säga hur bra som helst , inte så billig direkt men lätt värt de. :D


/Maaddiiie

Av maaddiiie - 18 december 2012 22:59

Dagen blev inte riktigt som man tänkt sig , blev inget julklapps handling idag utan istället blev det polisen och fixa nytt Id- kort sen umgåtts med Jennifer , :) och plockat iordning på rummet så det är städat och fint när Björn kommer och när man sen åker bort. Man vet ju aldrig de kan ju hända att någon sover över i mitt rum så då gäller det och hålla ordning.
Morgon dagen blir inte heller som jag tänkt blir 4 timmars jobb ändå när det var tänkt att jag skulle var ledig. Så ja blir att kliva upp 04:30 så man kommer med alla bussarna . Så nu är det dags för mig och stänga igen mina små ögon och försöka få lite sömn.

/ Maaddiiie

Av maaddiiie - 18 december 2012 12:43

Herregud , nu inser man vad beroende framkallande Facebook är, har "tagit" bort min för och se hur länge jag klarar mig utan och slippa alla människors korkade uppdateringar. Vet inte hur många gånger jag har tryckt på den atans appen och ska kolla fejan, kommer på mig själv när jag ser att jag måste logga in :P det har liksom blivit som en vana, man låser upp telefon och de första man gör är och kollat Facebook, helt sjuk att de kan ta över så mycket, man saknar de lite men de är samtidigt skönt och inte behöva höra " har du hört ..... Det står på Facebook " " kolla Facebook " eller ens behöva se vad endel personer skriver. Har iaf klarat mig i 5 dagar nu inte dåligt :P
Snart slut på denna arbetsdag med, ca 2 1/2 timme kvar sen är jag ledig ett tag. Tänkte ta en runda på stan när jag har slutat och kika julklappar , dessa förbannade paket . Men tror det blir mer åh lägga ner sig med barnens klappar än dom vuxna, jag orkar helt enkelt inte bry mig just nu. & så vet inte folk vad dom önskar sig, och kommer dom på något så är de nått för flera tusen. Men ja det blir som det blir.
Iaf stan en sväng sen hem å tvätta och städa lite,'och hoppas på att Björn kommer tidigare än onsdag kväll ;)

/ Maaddiiie

Bara för dig ! <3
Du finns i mina tankar varje sekund älskade moffa!

Av maaddiiie - 16 december 2012 20:01

Idag blev det stan och träffa Anna, blev en fika på wayne's och prata en massa tok, fick även håret klippt med så nu är det mesta slitna borta och luggen är sig lik igen ;)
Handla lite smått med och försökte hitta nå julklappar men det blev Inge sånt idag, får se om jag orkar med de i veckan. Om inte så får de bli när man kommer upp till birsta i Sundsvall, :)

Sitter just nu och kollar på trassel, lite små kul film faktiskt om inge annat så är den mysig, tycker ändå att alla Disney filmer är mysiga på sina sätt. :)

/ Maaddiiie

Av maaddiiie - 15 december 2012 18:53

dessa dagar bara rinner iväg, och det är snart dags för den värsta dagen i mitt liv. Jag trodde verkligen inte att denna dagen skulle komma så fort. Dagen man får ta ett sista farväl. usch !! 

Men jag vet att du alltid kommer att finnas där hos oss, och vaka över oss ! och du kommer för alltid ha en stor plats i mitt hjärta, och du kommer vara i mina tankar varjedag !


Idag har jag inte gjort någonting, skulle ha träffat Anna och fika lite och prata massa strunt, men eftersom de har vart sånt väder idag så flytta vi de till imorgon istället. Så hoppas på att de är uppehåll imorgon så man kan ta sig någonstans..

Kanske tar med kameran med och passar på och fotografera lite nu när det är så fint ute ! 

Till veckan blir det bara jobb måndag och tisdag sen är jag ledig länge !! Kan ju säga att jag längtar sååååå mycket ! vet inte riktigt vad det är men jag känner inte för och jobba längre, jag har typ tröttnat på de stället jag är nu..
det ska vara sån koll hela tiden från andra så man blir ju galen ! man får typ va på sin vakt hela tiden, Och så ska man inte behöva ha de.. Tycker jag iaf. men det kanske bara är en period som jag har nu med.


Inte långt kvar till självaste julafton heller och jag har inte köpt en enda julklapp ! har inte en aning om hur jag ska få detta att åh gå ihop..  men på något sätt ska de väl lösas. Kommer spendera min jul uppe i hälsingeskogarna med min andra familj blir första julen hemifrån någonsin så får se hur detta går.  Men ska bli kul och se hur dom har det och vad deras traditioner är,fast de är ju samtidigt jobbigt och inte få vara hemma men jag känner att jag inte kommer klara av och vara hemma efter allt som är nu..



//maaddiiie 


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards