Maaddiiie

Alla inlägg under juni 2011

Av maaddiiie - 21 juni 2011 23:17

Ojoj , nu var det bra länge sen jag skrev något här,  har varken haft lust eller intresset att skriva något, sen så har det ju faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv dom senaste dagarna . Får se om det kanske blir nå bättre.
Har som sagt inte hänt så speciellt mycket på den senaste tiden , jag går fortfarande och är arbetslös , och fördriver mina dagar med att sitta hemma, ute och går, söker jobb och lite så. Och så har man blivit ytligare 1 år närmare 30..

Imorgon ska jag till Lotta och prata lite, sen så kommer Lias hit ska ha honom till torsdag kväll typ..  får hoppas på att vi kan vara vänner   Och på torsdag kommer min underbara gooding hit, längtar som en tok!!  ska bli massa mys .

men nu ska jag lägga mig och läsa lite , håller på och läser Stephenie Meyers Twilight böcker, och just nu håller jag på med den första Om jag bara kunde drömma . Filmerna är ju helt underbara så jag vart bara tvungen och läsa böckerna med, och av vad jag har läst än så länge så verkar böckerna lika bra som filmerna..

   
//Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards