Maaddiiie

Alla inlägg under oktober 2010

Av maaddiiie - 24 oktober 2010 13:26

Jaa men försöker igen då ! Söndag idag och det känns ju inte så roligt, men ändå så gör det de , för nu är det bara 4 dagar kvar tills jag sätter mig på tåget och åker till älskling .Till veckan blir det skola, måste ju vara där nu ända fram tills jul. Och får en slövecka nu så det är ju skönt, ska ha kulturvecka så jag ska laga mat och hålla på, blir nog ganska lugnt.
Sen har jag ju lov, massa skönt ! :)
vad mer kan jag säga, har börjat tagit tag i min kropp lite, Börjat röra på mig och så, ute och går och gör en massa övningar här hemma. måste ta och bli lite ordning ! tänker på vad/hur/och när jag äter..
Sen nu när jag får pengar ska jag ta och fixa lite julklappar , måste få det gjort nu, vill inte ha som alla andra gånger när man är ute i sista sekund.!
frågan är ju bara vad man ska köpa för nått till alla !?! 
hatar igentligen jul för man måste köpa en massa och så vet man inte vad man ska köpa , och hålla på  !

Meeen jaa, nej nu blir det annat !

/Maaddiiie

Av maaddiiie - 2 oktober 2010 17:59

Jaa där sitter jag just nu, hos älskiis ! :) Han ligger i soffan och tittar på hockey , Hv71 - Timrå, just nu så står det 0-2 till Timrå, Så får väl hoppas på att det håller i sig så !
Inväntar min match, Färjestad - Modo, som börjar halv 7. Får hoppas att dom kan vinna idag !
Har inte gjort så mycket idag, vaknade halv 1 och klev upp och käkade lite frukost, sen har vi bara suttit här i soffan framför tvn ! jeje, någongång ska det ju vara så med, vi gjorde inte så mycke igår heller men , thats life !
Imorgon blir det hemåt till karlstad,mindre roligt! men är väl något man måste så, finns inte så mycke och göra åt de.. Blir väl en någorlunda lugn vecka så!
& på Onsdag ska jag och fylla i tatueringen, inget som jag direkt ser fram emot,men vill man vara fin får man lida pin!

Aja, har inte så mycket mer och skriva !


//Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards