Maaddiiie

Alla inlägg under februari 2010

Av maaddiiie - 16 februari 2010 20:05

Jaaa gud ja ..  Har så mycket och göra i skolan nu så jag hinner knappt med mig själv längre..  Har endel att göra i naturkunskapen . Måste skriva ett arbete om matspjälkningen , blodomloppet, skelettet & lungorna och imorgon får vi nått nytt vi ska skriva om . . Sen måste vi skriva något om någon sjukdom med. Huaa massa att göra , sen måste jag skriva klart mitt arbete i Religionen . & sen har jag en rapport att göra i svenskan/samhällskunskapen  som ska handla om den globala uppvärmningen! Såå ja, det är endel & göra .  Meen jag har iaf börjat lite grann .    Får hoppas jag blir klar i någorlunda tid. .

Mmm , meen sen idag då? då vart det skola till halv 12 typ och lite till. Sen gick jag och Malin in till stan , kikade lite efter en present till Baby    & så kollade vi skor med, så när jag får pengar så blir det att köpa två par skor.. Thihi. behövs verkligen.  träffade Anna en sväng med . pratade lite och så , hängde med när hon och sara skulle käka .. Sen möte jag mamma och gick & köpte present till älsklingen . . Blev ett halsband som jag tror han vill ha. eller jaa, jag hoppas på det iaf   sen blir det kanske något mer imorgon .  Han måste ju få något när han kommer hit på torsdag, han fyllde ju liksom år igår  , 21 år grabben   stooor kille . hehe!.
Imorgon blir det iaf skola halv 1 till 3- halv 4. efter det måste jag nog hem och städa lite. och försöka komma igång med någonting iaf ...

meen nu blir det och försöka kolla upp lite till skolan imorgon, och sen kanske jag ska spela lite wii med :) thihi Men det åker nog med älskling hem på söndag  ..
& så ska jag ju såklart prata med älskii och säga godnatt osv . .Sen duscha & sova..


Björn Alsgren   

//Maaddiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards