Maaddiiie

Alla inlägg under juli 2012

Av maaddiiie - 30 juli 2012 07:36

Just nu ligger inte skrivandet på topp faktiskt , men jag får väl försöka ändå ;)
Helgen var väldigt lugn , på fredagen blev det en tur ut på sjön första för i år faktiskt helt underbart och få komma ut igen . I lördags blev det inte många knop , åska som fan gjorde det iaf . Blev även lite kort spel med Fredrik och Lollo :)
Söndagen blev det bilbingo igen , denna gång i Forshaga , blev ingen vinst för mig men för Björn IGEN!! Han vann i torsdags , 600:- och igår blev det 240:- , inte sådär gör häftig men pengar iaf. Kul att någon vinner iaf , men nästa gång är det min tur. :)
Idag blir det jobb till 10 ungefär sen hem och slänga i en tvätt och packa lite för helgen så man har det gjort. Sen senare idag ska vi hem till Fredrik och Lollo :)

// Maaddiie

Av maaddiiie - 26 juli 2012 17:36

Bilbingo för hela slanten blir det nu :D hoppas på vinst idag så man kan bli lite rikare. Mormor och morfar ska med också , skönt och se dom ute igen tillsammans !

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 26 juli 2012 05:37

Uppe i tid idag, som tur är! Så nu sitter jag och väntar på bussen helt otroligt vad tyst det är ute det enda man hör är alla fåglar som kvittrar . Underbart . Och solen har inte kommit upp riktigt än, Har nog inte sovit mer än 4 timmar inatt och jag är gör pigg , helt otroligt men istället så blir man väl dyng trött senare idag .

Idag blir det ett jobbpass på 5,75 Tim . Sedan hem och fixa på lite och så kanske det blir en tur till mormor och morfar idag !måste dit . Kan även bli att man hamnar på bilbingo på regementet :) får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda . Skönt att det bara är en dag kvar sen har man helg helt sjukt att man kan uppskatta helgen mer nu när man jobbar än vad man gjorde förr när man bara gick hemma. :)

Nu tackar jag för mig :) ha en bra dag !

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 25 juli 2012 09:19

Åh jag höll på och göra det igen !!! Fan vad trött jag blir, imorse tvär vakna jag och kolla på klockan 05:20 , fan försovit mig igen , när ska jag börja vakna till klockan då? Som tur va så har jag en så underbar pojkvän som ställde upp och skjutsa mig till jobbet så jag kom i tid iaf. Imorgon ska jag ställa 3 alarm med världens hemskaste signal , då lär jag ju vakna iaf , jag hoppas det för såhär kan jag inte ha det längre tror jag har blivit såhär bara för att jag har flyttat sängen så ja sover bättre + att jag har telefonen längre ner, alltså bordet jag har är lägre än sängen . Om inte 3 larm hjälper får jag lägga mig och sova på soffan helt enkelt för där sover man inge skönt!

Aja skit samma är det väl nu, jobbdagen är slut och jag hann i tid och jag hann göra allt som jag skulle ,
Idag verkar det bli fint väder så man får väl passa på och göra något . Tror jag och Björn ska ta en tur upp till mormor och morfar sen dricka lite kaffe och spela kort ;)
Sen tror jag även att Jennifer ska komma bort och köpa volvon , den röda faran. Kommer kännas väldigt konstigt och se någon annan ha den förutom pappa eller brorsan . Så nu är du rädd om bilen Jenka :D haha.

Nu ska jag snart kliva av bussen och gå hem åh äta frukost. Ha en bra dag ! :)

// Maaddiiie

Av maaddiiie - 24 juli 2012 11:11

Då var min jobb dag slut, skönt med korta dagar ibland men ska försöka prata med chefen och se om man kan få lite mer timmar samt kunna jobba in vissa fredagar . Tror inte det är helt omöjligt faktiskt . :)
Idag kommer min skrutt hit igen , blev bara ifrån varandra 1 1/2 dag , underbart han skulle igentligen ha kommit imorgon men som tur är har han en sån snäll pappa så han kommer idag. Så ja nu sitter jag på bussen hem , ska försöka städa lite hemma också inte bara för att Björn kommer utan bara för att det behövs , samt att det kan vara skönt och få de gjort med ;) kan ju inte dra ut på det alltför länge . Hehe . Blir till och fixa med djuren hemma idag med, kloklippning och borstning av hundarna och pälsklippning av katt står på schemat. Kommer bli jobbigt gympa pass de, de kan jag lova.

Förresten vad säger ni? Visst har jag blivit bättre på och uppdaterat även om jag ibland skriver en jävla massa skit , som nu :) men bättre har jag väl blivit eller.???? :D

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 23 juli 2012 18:48

Tänkte att jag slänger upp någon bild ifrån Folkrace i Eda i helgen !  bara för att få lite annat här i bloggen ;)


Broder  :)

 




 


Såhär kan man ju också köra ;) . C-final och han fick punktering men han klara sig runt alla 5 varv och blev 3:a sista varvet blev det lite körning på fälgen .

 

Det är aldrig försent att börja med Folkrace ,
 


Tredje plats blev det iaf !

 



//Maaddiiie

Av maaddiiie - 23 juli 2012 13:57

Ååh jag blir så trött på mig själv, höll på och försova mig imorse igen , mamma kom och väckte mig 05:10 och fråga när jag skulle upp, så jag flög ur sängen och slängde på mig kläderna och stod och vänta på bussen 05:25. Fy fan har nog aldrig varit så snabb någongång, hjärtat gick fort på mig då kan jag säga, men jag kom i tid iaf som tur va men man har ju såklart varit seg hela dagen men så det kan bli ibland. Idag blir det väldigt lugnt för min del, ska nog in till morfar en sväng snart , stackarn han kommer aldrig där ifrån men jag hoppas verkligen att han får komma hem nu i veckan. Ska nog träffa Jennifer sen också , va några dagar sen nu hehe.

Möblerade i rummet ihelgen också , tur att man har världens bästa pojkvän som hjälper en, hihi. Men nu blev det mycket bättre sover jätte bra nu med. Vilket märktes imorse eftersom det blev som de blev . ;)

/ Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards