Maaddiiie

Alla inlägg under juli 2010

Av maaddiiie - 5 juli 2010 00:17

Jaa sommarlov har man nu och inte ett piss gör man.. visst är det konstigt? man längtar tills man blir ledig så man kan göra massa, men sen när man väl är ledig så gör man ingenting.. då finns de liksom ingenting och göra heller, åh pengar finns inte.. men men det kommer väl..

Haft en mycket lugn början på lovet.. åkte upp till älskling åh va där sen köpte han ny bil så vi åkte ner till värmland förra helgen =) men sen på söndagen åkte han hem för och jobba i ytligare 1 vecka till.. så aah.
i veckan har jag inte gjort så mycke, typ dött i värmen som har vart.. helt sjukt vad varmt det kan bli...
Och ja i helgen har jag inte gjort så himlans mycket faktiskt.. I fredags? va till bomsta en sväng .låg på stranden lite.. sen cyklade ja ner till syster åh ronny , kollade på film .. Old Dogs vart de, mycke rolig film..
Sen vid 12 åkte jag hem.. prata med älsk lite efter att han hade slutat sen sov ja..
och i Lördags? höll jag på och dö i värmen , även när jag satt inne , massa äckligt , vid typ 8 cykla jag ner till syster och ronny igen =) satt där åh prata och så, spelade även guitar hero !  :) haha och jag måste bara säga en sak, ronny är nog den roligaste personen jag känner. .Fy fan vad jag & sis skratta åt han..
va så här..
Jag och Sis satt och spelade guitar hero .. och så såg jag i ögonvrån att ronny kom och skulle sätta sig på soffkanten, , sen ser jag att han bara försvinner, tänkte inte på de , utan bara fortsatte spela. Ända tills jag hör linda, "Men ronny vad gör du ?!?! " och han bara " jag missade soffkanten "  hahaha och de va då de slog mig att jag såg ju att han missade men tänkte inte på de. haha hörde inte ens när han slog i golvet. Nej fy fan vad vi skratta..Ojoj. va nog de roligaste på hela helgen.. hahaha ja ni, kan börja skratta nu bara jag tänker på de..

Jaa .. och nu är de bara att vänta till böbben kommer hit då.. på tisdag med andra ord !! usch.. JOBBIGT värre.. men men jag överlever nog. gjort förr och gört nu med..får se om vi hittar på nått eller om de bara blir åh sitte här hemma eller uppe hos han..

Imorgon blir det iaf städning för min del, och kanske göra lite ryggövningar. har fått så sjukt ont i ryggen så kanske är dax ..Kan ju inte hoppa studsmatta då.. Ja just ja, föresten. Älsk köpte en studsmatta åt mig, som en " födelsedagspresent" snällt;) hur go som helst...<3 så jag måste ju får ordning på ryggen så jag kan hoppa..
Nu blir de annat. titta på nån film kanske..


Björn Alsgren   

//Maaddiiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards