Maaddiiie

Alla inlägg under maj 2011

Av maaddiiie - 24 maj 2011 11:12

Sitter här hemam och funderar lite , har lust och gå och vila en stund är helt död i kroppen, tror att de är förkyldning på G . Men känner inte riktigt att jag har "tid" för det . skulle behövt städat mitt rum och tvättat lite  , men det är så skönt och bara sitta och glo och lyssna på musik med ! 
Har insett den senaste tiden att jag har skaffat mig en jääävligt blandad musik smak , lyssnar i stort sett på allt nu för tiden!
 till och med Britney Spears! hör och häpna ,men bättre och ha en blandad musik smak  tycker jag 
 
Har fått mig en ny favvo låt också , Akon - Freedom . går helt enkelt inte och sluta lyssna på den , eller Daniel Adams Ray - Lilla Lady  ! : )

Ååh jag har så stor lust och åka till stan och handla med, men för vilka pengar då ?!. är fan helt jävla pank. Vill ha nytt nu ...

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 24 maj 2011 08:08

God morgon. ja nu är man vaken då men är inte dirket så pigg om man säger så , har inte sovit så bra inatt , haft ont i halsen,öronen och axeln så.
Va tänkt att jag skulle kliva upp vid 07:00 men istället låg jag kvar och snoosa i typ 1 timme, så nu snart ska jag hoppa på hojen och bege mig ner till skoghall till Lotta !    Har absolut ingen lust idag , men man måste väl antar jag .. Ska ta med mig lite papper som hon ska få skriva på som jag sen ska skicka iväg ..

Efter jag har varit där nere så ska jag väl åka hem till hundarna antar jag , och bara sitta här hemma ! ...



//Maaddiiie

Av maaddiiie - 23 maj 2011 12:08

Ibland går det segt helt enkelt och just nu är jag inne i en sådan period. Alla är väl inne i en sådan någon gång eller ? ?

Har varit ner till Lotta på communicare idag och pratat lite, och hon tycker att jag ska lägga på ett kol , men vad mer kan jag göra ? Ringer ju på jobb och så , och om ingen vill ha mig vad ska jag då göra ?! Tvinga dom ?! Skumt..
MEn får väl göra något mer då men vad vet jag inte..  Har även ringt till försäkringskassa också , frågat varför jag inte fått mitt papper ,och de hade dom tydligen missat    bra där ! men nu ska jag skicka in pappret och sen hoppas på ersättning .. fattar inte riktigt hur detta system är uppbyggt igentligen.. Idioter..
Men några pengar denna månad kan jag nog inte räkna med, så hur jag ska lösa alla mina problem som jag har nu vet jag inte. Låna eller något antar jag ...


Nu i veckan blir det endel i min skallen kan jag lova , ska ringa till lite olika företag och fråga om jobb eller eventuellt sommarjobb, vet att det är lite sent ute med sommarjobb men man vet ju aldrig ...  man vet inte förens man har försökt . Visst?
Det måste ju finnas något jobb som kan passa mig ?! Någon måste ju veta något.  Ge mig förslag..

//Maaddiiie



Av maaddiiie - 12 maj 2011 13:07

Har inte så mycket och skriva just nu ,  är lite på det deppiga hållet idag ..
Ibland så känns det som om jag inte passar in här alls , och ibland gör de det .. Just nu så vill jag bara släppa allt och åka upp till Bergsjö , tänka på annat än jobb,jobb,jobb och åter jobb. Vara med den underbaraste på denna jord och bara få vara. Har ingen lust alls med och söka något jobb längre när man inte får någon positiv respons.
Väntar på svar ifrån Lena också , angående sommarjobb där uppe .. kan ju alltid hoppas på det bästa, skulle nog vara en stor möjlighet för mig och pröva på något en bit bort...

Det har gått 4 dagar och jag saknar redan ihjäl mig , vill kunna träffa Björn när han kommer hem ifrån jobbet på torsdagar , hellre det än varannan helg. Jävligt jobbigt just nu ...




     
//Maaddiiie

Av maaddiiie - 9 maj 2011 11:10

Är kvar hos älskling med, men ska åka hem idag  ! . billigare och bättre idag.
Mycket tankar i huvudet nu !  Fy , igår kväll kunde jag verkligen inte somna, låg och tänkte åh tänkte åh tänkte. tillslut kom tårarna och jag kunde helt enkelt inte hålla emot längre..   Ligga i snuttens säng helt ensam och försöka sova det är nog bland det värsta jag vet..
Och när alla dessa tankar kommer upp i huvudet på mig?! jag skulle kunna slå halvt ihjäl mig själv för att sluta tänka så .. Men jag kan tyvärr inte rå för det, dom kommer bara upp och hur mycket jag än försöker få dom att försvinna så går det inte, dom stannar kvar där som en jävla stenmur.
Vet inte riktigt hur jag ska kunna reda ut allt trassel i huvudet på mig , men det löser sig väl förhoppningsvis..

Nej men jag ska väl lägga ner resten av mina saker i väskan , försöka få med allting hem! 13:41 går tåger ifrån hudiksvall så ska väl åka här ifrån vid 12:50 .


//Maaddiiie

Är.... verkligen lycklig?
Vill.... gå längre?

Av maaddiiie - 3 maj 2011 15:00

Vilken väder det är ute ?! Herregud , ena stunden är det soligt och fint sedan är det snö/hagel !? WHAT ?? . Ganska skumt men det är väl så det är i maj antar jag ..
Ny månad och ny vecka är det nu , och jag känner lite panik inför sommaren faktiskt !  Fick reda på idag att jag inte får ledigt något i sommar , för ja det är tydligen så på af " communicare " jävligt trist om ni frågar mig, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa min sommar .. Är inte direkt nå roligt för mig om jag måste sitta här hemma bara för att jag måste gå på möten varje dag typ . Men får väl se om det löser sig ..
Och något jobb har jag inte fått än , vilket tar på en som fan. Någon som vet ett ledigt jobb? om det så är några timmar om dagen så är jag intresserad.

Börjar även känna mig lite deppig med , pga att jag inte kommer någonstans med livet , känns det som iaf .  har pratat med Lotta ganska mycket om det. Hur jag vill ha det ? OM jag vill vara kvar här i värmland och satsa stort här eller om jag vill flytta och försöka satsa stort i hudiksvall . Men det är inte så lätt som det låter tro mig .. Det är så mycket mer som finns runtomkring en som måste klarna .  Jag vill kunna slå mig till ro , för just nu så känns det som om jag är ute på helt fel spår ..
Vill ha något som är mitt eget, känna att jag kan ta ansvar för mig själv . Känna mig vuxen ! .
Såna här dagar så har jag bara lust att gräva ner mig någonstans och försöka komma undan ifrån allt som är jobbigt .

 

men ja , nu ska jag tvätta lite sedan ja hitta en tågbiljett ... Sen ?? Ja inte vet jag .

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 3 maj 2011 15:00

Vilken väder det är ute ?! Herregud , ena stunden är det soligt och fint sedan är det snö/hagel !? WHAT ?? . Ganska skumt men det är väl så det är i maj antar jag ..
Ny månad och ny vecka är det nu , och jag känner lite panik inför sommaren faktiskt !  Fick reda på idag att jag inte får ledigt något i sommar , för ja det är tydligen så på af " communicare " jävligt trist om ni frågar mig, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa min sommar .. Är inte direkt nå roligt för mig om jag måste sitta här hemma bara för att jag måste gå på möten varje dag typ . Men får väl se om det löser sig ..
Och något jobb har jag inte fått än , vilket tar på en som fan. Någon som vet ett ledigt jobb? om det så är några timmar om dagen så är jag intresserad.

Börjar även känna mig lite deppig med , pga att jag inte kommer någonstans med livet , känns det som iaf .  har pratat med Lotta ganska mycket om det. Hur jag vill ha det ? OM jag vill vara kvar här i värmland och satsa stort här eller om jag vill flytta och försöka satsa stort i hudiksvall . Men det är inte så lätt som det låter tro mig .. Det är så mycket mer som finns runtomkring en som måste klarna .  Jag vill kunna slå mig till ro , för just nu så känns det som om jag är ute på helt fel spår ..
Vill ha något som är mitt eget, känna att jag kan ta ansvar för mig själv . Känna mig vuxen ! .
Såna här dagar så har jag bara lust att gräva ner mig någonstans och försöka komma undan ifrån allt som är jobbigt .

 

men ja , nu ska jag tvätta lite sedan ja hitta en tågbiljett ... Sen ?? Ja inte vet jag .

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 2 maj 2011 17:37

Helt slut !  . ojoj vilken helg säger jag bara , har spenderat hela min helg i Fredrik och Lollos nya hus.  Klivit upp runt 7 och kommit hem vid 11-12 på kvällen.. så ja igår kväll när jag kom hem och la mig i sängen så somnade jag på engång va så jävla trött. Och imorse när jag skulle kliva upp så fick jag knappt upp ögonen va helt slut..
Så ja idag var jag ner till Lotta vid 9 , satt där i typ 1½ timme sedan begav jag mig hem igen , satte mig och kikade på datorn lite sedan vart jag tvungen och sova en lite stund ca 1 timma .  Så ja sen har jag inte hittat på så mycket mer ,  tagit det lugnt och kikat efter några sommarjobb...
Men nu så har jag faktiskt ganska stor lust och vila en stund till igen är så sjukt jävla trött.. men vet inte om jag ska göra de , kanske skulle försöka ta mig en promenad istället ?! en lång promenad ..

//Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards