Maaddiiie

Alla inlägg under februari 2011

Av maaddiiie - 28 februari 2011 12:11

Jaa men då var det en ny vecka då och nya tag som gäller ..  vaknade för ca 1 timme sen och var hur hes som helst , låter som en gammel göbbe när jag pratar men hellre hes än att vara jätte förkyld men det kommer väl säkert senare antar ja.
Idag ska jag skicka iväg lite grejer , sen så får vi se vad som händer resten av dagen , hade tänkt och åkt upp till mormor och morfar någon dag här och sova kvar där några dagar, var så länge sen jag sov hos dom nu så jag tycker att de vore skönt med lite egen tid med dom ! Förr så sov man ju alltid där ! .
så någon dag här ska jag åka dit .. Vad ska man skriva mer då? Snart är det iaf Elmia , eller ja snart och snart om drygt 1 månad  och det gillas.. då ska vi dit så får se om det att man sover på hotel och så eller om man åker dit över dagen bara beror helt på om det finns pengar till allt ...
Nej men nu ska jag göra en massa annat ..hoppas ni andra får en bra dag .

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 27 februari 2011 01:31

Nu ni, nu ska jag försöka uppdatera här lite oftare ! har inte blivit så mycket bloggande men jag har haft min älskling här och ja då har jag inte haft någon lust och uppdaterat . Men nu ska jag ändra på det, 
Livet just nu känns som ja jag vet inte vad, det går väldigt segt just nu, jobbsökande?! ja på den fronten går det jävligt segt om jag säger så, men jag ska försöka ändra på det så fort som möjligt..Måste ha mig ett jobb, sen ja allt annat går också segt om jag ska vara ärlig, min psoriasis tar snart död på mig känns det som!!
Blir bara värre och sprider sig allt mer på kroppen, om jag kunde så skulle jag ha tagit bort den här skiten ,  är så jobbigt för om jag inte mår bra så blir min psoriasis värre, har jag mycket att tänka på blir den värre,  ja om inget är bra helt enkelt så blir den värre !! Det tär på en ganska mycket faktiskt, skulle vilja ha en normal hud, slippa dessa salvor,shampoon och kliande och sårskårpor som finns lite här och var på mig, ha en normal hårbotten ! slippa ha en massa vita prickar på kläderna som kommer ifrån hårbotten, så fort man kliar lite så flagnar man som aldrig förr ! Ni kan inte ana vad jobbigt det är.. man mår liksom dåligt psykist ...
Sen är det så mycket annat som går runt just nu , men inget jag tänker ta upp här..  sen att vara ifrån älskling är inge roligt, jag vill kunna lägga mig brevid honom på kvällarna , vakna brevid honom , se honom när jag vill! Vill inte ha det så att man bara kan ses på helger, eller ja varannan!  Det är lite jobbigt ...

Saknar att ha en vän som man kan prata med om allt som händer här i livet, som alltid finns där och ställer upp.. har ju iofs Björn som jag kan prata med om allt,  men det är liksom inte samma sak, nu menar jag inte som så att han inte duger för det gör han, verkligen! men en tjejkompis liksom ! Förstår ni!?
Det är mycket som snurrar runt i huvudet på mig just nu kan jag säga ..
Nej men nog om detta nu, ska försöka sova lite snart tänkte ja, om jag kan vill säga men kan ju alltid hoppas...



Björn   Du är den enda, 2 år och 7 månader har vårat vackra distans förhållande fungerat och jag är så stolt över oss båda att vi klara detta ! Du är den som får mig att le, du finns i mina tankar varenda dag ! Älskar dig så otroligt mycket bubben , glöm inte det !

Michelle Branch - Crazy ride
Jana Kramer - I Won't give up




//Maaddiiie

Av maaddiiie - 15 februari 2011 14:46

Idag är det inte vilken dag som helst , utan idag är det min älsklings födelsedag !  
och han är här, hur bra är inte det då ? !
Han har varit här i 2 veckor snart, vilket jag tycker är helt underbart , Så idag ska det bli lite tårta , och så , sen får vi se vad vi hittar på mer !
Ska iaf gratta han lite ....
Har även fått tillbaka min dator nu, hur bra som helst för jag har längtat efter den , dom byte tydligen något som hete LCD , vet inte vad det är men antar att de var något till skärmen, sen så gick allting på garantin så det var ju bra !
men jag tycker själv att den har blivit lite segare sen jag fick tillbaka den, .. vet inte vad dom gjorde med han riktigt..

Ska försöka bli bättre på bloggande här tänkte jag, men jag har ju fullt upp med min älskling med,så just nu så får han gå först   


//Maaddiiie

Av maaddiiie - 10 februari 2011 13:48

Ojoj, nu har jag varit dålig med och uppdaterat, men har som sagt inte haft någon väl fungerade dator, sen så är min älskling här så jag ägnar all tid åt honom ...
Idag klev vi upp runt halv 10, tittade ut genom fönstret och jo vad ser man, FLERA JÄVLA TON SNÖ , falla ner från skyn, usch inge roligt ! Så det var bara och gå ut och skrapa av bilen sedan bege sig ner mot Syster och hämta henne och följa med henne till vårdcentralen, sen hem och skotta uppfarten..
Fick även sms från OnOff idag, så senare ska jag åka iväg och hämta min dator ! Nice, har längtat så efter den, så får se vad dom gjorde med han. om det går på garatin eller hemförsäkringen. SKönt och få den tillbaka iaf..

Meeen nu ska jag gå ner och göra älskling sällskap framför tvn, sen ska jag skala potatis så vi kan få hemgjort mos idag ! Ska försöka vara mer aktiv här framöver,

ber om ursäkt   


//Maaddiiie

Av maaddiiie - 1 februari 2011 20:52

sitter här och lyssnar på musik och sjunger som en tok, det är sjukt att en låt kan få en att inte kunna hålla käften      Har det så med vissa låtar, det går liksom inte och vara tyst.. kan ju inte direkt påstå att de låter nå bra men , jag försöker iaf ! och sen så struntar jag i om någon hör mig eller inte,  vill jag sjunga gör jag de..tycker dom inte om de så är inte de mitt problem  ;P
Va iaf in till stan förut och träffade Anna, tog en fika i mitticity , Kaffe,semla och loka blev det. Mycket gott.. vi satt där och prata och så en stund bara sen åkte jag hem igen..Och när jag kom hem fick jag träffa Viggo en stund :) lillgosen , så himlans söt.
Och sen hade jag tänkt och städa rummet, MEN när jag kom in i mitt rum så tvär vände jag, hade ingen lust alls längre, men jag ska väl försöka och städa där snart..
Ska försöka ta mig iväg till affären med och köpa citroner , tänkte göra mig ett eget vax, och vaxa benen ... vet inte direkt om de blir nå bra men det märker jag helt enkelt. Kan ju alltid hoppas...

//Maaddiiie

Av maaddiiie - 1 februari 2011 11:06

Precis ätit lite frukost, smörgås med gurka och örtsalt på, och ett glas oboy.. Duktigt duktigt, jag brukar annars hoppa över frukosten, har typ bara ätit frukost när Björn är här eller om jag är uppe hos han men nu ska det bli ändring på det, märkte igår att jag kände mig inte ett dugg hungrig efter att jag åt min frukost på ägg,oboy,juice och smörgås !  Så ingen mat förens kl 7 på kvällen , hur bra som helst , hatar när jag annars går runt och är hungrig stup i kvarten..
Hade tänkt och träffat Anna idag , meen jag har inga pengar så jag tar mig inte till stan, så ska höra med henne sen om hon inte vill komma hit istället.    och kan hon inte de, då får jag fråga pappa sen om han inte kan skjutsa in mig ..
Idag måste jag även ta hand om min psoriasis, börjar bli lite väl jobbig nu så idag blir det att tvätta håret 2 ggr , och sedan tvätta kroppen med ett annat shampoo , seen så ska jag smörja in mig med alla krämer ! Usch är så drygt det här, och hålla på.. Vill ha ett normalt hår, vill inte ha någon psoriasis där, och inte på kroppen heller för den delen! Nu fattas det bara att det sätter sig i lederna på mig, det tär verkligen på en , psyket tar som fan!men nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv nog om det..

//Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards