Maaddiiie

Alla inlägg under juni 2012

Av maaddiiie - 30 juni 2012 14:11

Herregud vilken vecka,  har nog aldrig varit så sliten i kroppen som jag har vart den här veckan. Inte sovit mer än 3-4 timmar per natt, och sen kliva upp runt halv 5 för och bege sig till jobbet.  Så jag har varit som en zombie med andra ord , men skönt och få lite rutin i vardagen faktiskt , det tar sin tid tills man har vant sig.  Så imorse gav jag mig själv en sov morgon vilket jag tycker jag va värd, så otroligt skönt nu känner jag mig som en människa igen.


Har även hjälpt Jennifer och färgat håret i veckan , blont skulle hon bestämt ha, och efter 4-5 färgningar och några om och men så hittade vi rätt. Det blev skit bra fröken Bodén!  jag som gjort de så man kan inte säga nått annat, hehe nej då! .  Men hoppas du blev nöjd iaf ! .

Idag är man själv här hemma med grabbarna grus, resten av familjen har ju åkt till Uddevalla , så det får bli och ta sig i kragen och ta långpromenad med dom ,så dom blir lite glada med. Sen måste jag skicka in min tidrapport så man får lön och sen betala räkningar och bli fattig igen, Jävligt kul och bli vuxen ! Hehe ;) .

Sen senare ikväll blir det väl in till stan ? om det inte planerna blir ändrade man vet ju aldrig.

Fick ett samtal av min chef imorse , som fick mig att bli lite nervös inför veckans jobb.  Det har blivit ändring i planeringen med sommaren vikarier, så jag ska tydligen få ha hand om ett ställe helt själv, vilket är jätte kul men jag blir så osäker på mig själv. Med andra ord så kommer jag ha ett väldigt stort ansvar. Så det är väl bara och hoppas på det bästa att jag klarar det. Eftersom jag va den enda som hade varit på stället mest förutom den ordinarie så tyckte hon att jag skulle göra de, Så nu hoppas jag på att jag klarar detta ! Så min chef ser att jag kan och ger mig ett eget ställe ;). 

MÅSTE TWITTRA, HASHTAG LYCKLIG KILLE!


//Maaddiiie

Av maaddiiie - 18 juni 2012 21:09

Det här lär nog bli den skönaste veckan på länge tror ja, iaf när det gäller jobb.  Har bara 3 dagar jobb denna veckan, så imorgon är man ledig sen är det jobb onsdag/torsdag sen är man ledig igen, kan det bli bättre?  Och inte nog med det, världens underbaraste kommer hit också. Jag bara längtar sååååååå ! :D 
Ska bli så mysigt och få vara med min goos ..


Idag blev det jobb i 5 timmar, sedan blev det ett besök hos morfar på sjukhuset  lille bubben ! Synd får bara ligga där i sängen och inte kunna röra sig så jätte mycket.  Men förhoppningsvis så får han komma upp snart och börja träna benen lite, och få komma hem någongång ! .   
Skulle även ha fixat med lite tvätt idag , men får ta det imorgon på min lediga dag ,  har så jävla mycket annat som jag måste göra också .. Fixa en loga till pappa, och fixa hemsida och skicka bilder m.m .



//Maaddiiie 


ta ditt liv i dina egna händer och vad sker ?


Något fruktansvärt - Det finns inte längre någon att skylla på! 

 




Av maaddiiie - 16 juni 2012 21:43

sitter nu uppe i Klaxås hos mormor, ska sova här inatt och vara lite sällskap , Inte lätt för henne nu när hon är själv så då får man ställa upp.
Har en sååååån jävla längtan efter Björn så jag spricker snart !  Vill bara PUSSA på han en massa mycket . min lille fis!
Men på onsdag kommer han hit så då blir det bra , slipper jag längta ihjäl mig.

Igår vart de en sväng ut till stan med Jennifers bror i hans cadillac , var en mycket trevlig kväll meeeen vet inte riktigt vad mina byxor tyckte om det hela   Så tack för igår Jennifer och alla andra !
Imorgon blir det nog bilbingo i forshaga, tänkte dra hem stor vinsten hihi, sen ska Jennifer med också för första gången, så får hoppas det går bra ! ;D Lär ju få lära henne hur man gör först ,


Nuu vart det ett väldigt konstigt inlägg men huvudsaken är att ni får något att läsa  


//Maaddiiie

Av maaddiiie - 7 juni 2012 20:33

Jag undrar fan vilken värld ni lever i ? Verkar som ni tror allt ska bli bra, och att allting kretsar runt er , men en sak ska jag säga er, att det gör den inte, just nu skiter jag fullständigt i om hur just NI mår, finns bara två personer som jag tänker på . Och det borde fan ni också göra. jävla egoistiska människor ! usch jag blir så förbannad ..

Lever i eran egna lilla bubbla ni.. Nej jag är fan trött på det här jävla gnället ifrån er.
Ont överallt, allt är så dåligt och bla,bla,bla,bla! säger såhär SKIT PÅ ER! .   visst de kanske är barnsligt sagt , men så är det.. 


Idag har jag varit med Björn till Gävle och tittat på medans han har tatuerat sig , blev skit fint ! Allt var jätte bra tills man satt i bilen påväg hem till Bergsjö, får ett samtal som jag trodde skulle vara någolunda bra  men ack så fel man kan ha, det kan fan inte bli värre än såhär, det kan det bara inte.. Så ja där i bilen sitter jag och grinar medans Björn inte fattar ett skit.. usch men skönt och få gråta ut lite och kunna prata med honom sen mellan fyra ögon, inte ofta man kan göra de utan det är oftast via telefon. Otroligt skönt och ha han hos mig när jag verkligen behöver honom.
Jaa så nu hoppas jag på det bästa, jag håller alla mina fingrar för dig  nu! Älskade du!


//Maaddiiie

Av maaddiiie - 4 juni 2012 15:12

sitter och väntar på att första säsongen av skärgårdsdoktor ska ladda klart, sen blir det till och titta på det .
Är kvar här uppe i Bergsjö till nästa söndag, skönt och vara hemifrån lite men ändå så jävla jobbigt. För jag vet hur mycket ni kämpar där hemma. Men en sak ska jag säga, jag tänker på er varenda dag som går, jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa på något sätt. Men vad ska jag göra? det enda som jag kan göra är att tänka på er och ge positiv energi . jag har även bestämt mig för och skänka pengar till cancerfonden, ett sätt som jag kan påverka lite iaf . jag känner att jag måste göra de, jag kunde ha gjort de tidigare men har väl inte riktigt tänkt så långt, men nu ska de ske.

Åh ja livet lever väl vidare antar jag, får se vad som sker i veckan här ,Björn kommer ju hem imorgon kväll tror jag det var så jag slipper sova själv hela veckan. Ska ner till Gävle på torsdag då Björn ska tatuera sig så det blir och följa med som moraliskt stöd och bli ännu mer sugen på och skaffa en tatuering. Nästa tatuering för mig blir något som påminner/hedrar min underbara mormor &morfar, för de är något som jag aldrig någonsin i hela mitt liv kommer och ångra. Frågan är vad, men jag har lång tid på mig och komma fram till de. Man behöver liksom inte stressa med sånt.
Ah ja sen vet jag inte vad som händer mer i veckan, det återstår och se. Sen känner man sig lite handikappad utan pengar på telefon, så man kan inte skicka sms eller ringa fast även lite skönt också. Så ja om folk undrar varför jag inte svarar så är det därför! .  

Världens finaste människor

 


//Maaddiiie

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver av mig lite när jag vill. Allt från himmel och jord , det jag känner för helt enkelt. ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards